Začetki so bili vse prej kot rožnati, se spominja lastnik in ustanovitelj Tom Thornbury in pravi, >>nikoli ne bom pozabil našega prvega sejma NSPI januarja 1987 v Atlantic cityju. Tja sem se odpravil s takrat edinim primerkom masažnega bazena Softub. Zaradi snežnega meteža, ki je divjal se je celotni sejem začel z zamudo in močno omejeno udeležbo, saj so se ljudje skrivali v svojih domovih. Kljub temu je naš masažni bazen takrat pritegnil dovolj pozornosti s čimer smo s partnerji dobili dovolj zagona in veliko spodbudo za nadaljni razvoj znamke<<.

Edinstvenost masažnih bazenov Softub je kmalu ustvarila svoj sloves pionirja tržne niše in že 5 let kasneje se je Softub uvrstil na lestvico najhitreje rastočih podjetij INC 500 in tam ostal rekordna 3 leta. To je omogočilo Softubu razširitev, saj se lahko pohvali z veliko distribucijsko mrežo in prisotnost po vsem svetu. Masažne bazene izdelujejo v dveh tovarnah, ena na zahodni in druga na vzhodni obali Združenih držav Amerike ter se prodajajo v vseh 50 ameriških zveznih državah in v več kot 30 državah po svetu.

Glavni razlog za uspeh masažnih bazenov Softub je edinstvenost. V primerjavi z ostalimi masažnimi bazeni na trgu so Softubi energetsko učinkoviti, vzdržljivi, udobni in resnično prenosni ter cenovno ugodni. Bili so eni prvih masažnih bazenov, ki jih je bilo mogoče enostavno priklopiti v gospodinjsko vtičnico in nemudoma uporabljati. Tom dodaja, “da ničesar ne bi bilo mogoče doseči brez predanosti, nadarjenosti in skrbnosti stotine zaposlenih v podjetju Softub”.